- Info
- Tingimused
Veebipoe tingimused
Uuendatud 12.8.2024
Usaldusväärsus on meile oluline. Hooltseme selle eest, et meie veebipoes oleks võimalik julgelt ostelda. Soovime olla kindlad, et saate teha oma ostud lihtsatel ja selgetel tingimustel. Meie veebipoe tingimused on kirjeldatud allpool.Tellimusele kehtivad selle tegemise hetkel jõus olevad tingimused ning nendega tuleb tutvuda enne tellimuse vormistamist. Tingimustes võib esineda muudatusi, seetõttu on oluline nendega tutvuda vahetult enne tellimuse esitamist.
Meie veebipoes saab maksta turvaliselt pangakaardiga maksetevahendaja Klarna vahendusel.
Tagastusõigus on 30 päeva (välja arvatud eritellimusena valmistatud unikaalsed, erimõõdus tooted ja suur mööbel, mille tarnetähtajaks on märgitud 4-7 tööpäeva) ning toode/tooted on võimalik tagastada ka kauplusesse.
Suure mööbli (tarnetähaeg 4-7 tööpäeva) puhul on tagastamistähaeg 14 päeva ning tagastamine on võimalik ainult kesklattu.
Meie klientide isikuandmed on kaitstud ning me ei jaga neid kunagi kolmandate osapooltega.
Allpool on leitavad üldtingimused ning lisaks üldtingimustest erinevad suure mööbli eritingimused (punkt 15).
1. Üldist
Selle veebilehe sisu on autoriõigusega kaitstud ja kuulub Hemtex AB:le. Lehel võib olla teistele veebilehtedele viivaid linke, mille turvalisuse, järelevalve ega sisu eest me ei vastuta. Hemtexi veebipoest sooritatud varguse või pettuse korral teavitame alati politseid. Hemtexil on õigus tellimus tühistada, kui tekib kahtlus, et tegemist võib olla pettusega. Kui klient edastab meile oma e-maili või telefoninumbri, nõustub ta e-postiga vastu võtma näiteks unustatud salasõna ja SMSiga sõnumi saabunud tellimuse osas.
2. Tootekirjeldus ja hinnad
Hoolitseme selle eest, et tooted oleksid veebipoes selgelt ja õigesti nähtaval. Me ei saa kuidagi tagada, et värvid vastaksid täpselt piltidel olevatele värvidele, sest värvitoone võivad mõjutada ka arvuti- ja ekraanisätted. Üldiselt on kõiki veebilehel olevaid tooteid saadaval Hemtexi veebipoes ja see on mainitud tootekirjelduses. Juhul, kui mingi toode on veebipoest otsa lõppenud, on näha ka sellekohane märge. Hemtex jätab endale õiguse veebilehel esinevate võimalike lao- ja tootekirjeldusvigade osas.
3. Tootehinnangud
Ostes meilt toote, palume teilt tootehinnangut. Saadame e-kirja teie meiliaadressile, kus palume teil hinnata meie tooteid, et saaksime veebilehel avaldada klientide tagasisidet. Juhul, kui otsustate tootehinnangu anda, nõustute samas ka tagasiside avaldamisega.
4. Hinnad
Veebipoes toodud hinnad on eurodes (EUR). Hemtex jätab endale õiguse veebilehel esinevate võimalike hinnavigade puhul. Veebipoe toodete hinnad võivad erineda Hemtexi kaupluste hindadest ja erineda võib ka kaubavalik. Allahindlused kehtivad nii kaua, kui tooteid on saadaval, eeldusel, et mingit muud allahindlustoodete hindade kehtivuseaega ei ole teatatud.
5. Makseviis
Veebipoes saab tasuda krediitkaardi või krediitkaardi omadustega deebetkaardiga (Visa, MasterCard).
Kasutame teenusepakkujana Klarnat. Sellest tulenevalt võime edastada teie isikuandmed kontakt- ja tellimusinfo kujul Klarnale, et see saaks teie ostu hallata. Teie edastatud isikuandmeid töödeldakse kooskõlas Klarna privaatsussätetega.
Tutvu Klarna ostuteenuse tingimustega
Tutvu Klarna privaatsuspoliitikaga siin
Klarna ei kiida 100% kõiki makseid heaks. Heakskiidu otsuse protsess on automatiseeritud, see võtab arvesse erinevaid hoolikalt läbi kaalutud vastutustundlikke ja eetilisi parameetreid ning klienditeenindus ei saa muuta otsuse tulemust.
Kui ostu sooritamine ebaõnnestub (te ei saa kuni ühe tunni jooksul tellimuse kinnituse numbrit), vabastab Klarna broneeringu 24 tunni jooksul. Olenevalt finantsasutusest, kelle maksekaarti omate võib kuluda 1-14 tööpäeva, enne kui vabastatud summa laekub teie kontole tagasi. Kui tekib küsimusi raha laekumise osas, palume andmeturvalisuse kaalutlustel võtta isiklikult ühendust oma pangaga.
6. Arved
Kui Te soovite arvet ettevõttele, palun kirjutage meiliaadressile klienditugi@hemtex.ee , kui tellitud kaup on Teieni jõudnud. Saatke meile edasi Teie emailile saadetud tellimuse kinnitus, kus on näha ka kõik tooted. Selle põhjal saame teile koostada arve kauba kohta. Samuti lisage kirjale ettevõtte rekvisiidid.
7. Kohaletoimetamine ja paki kättesaamine
Kesklaost välja saadetavaid tellimusi tarnib logistikaettevõte Posti Gruppi kuuluv Itella/Smartpost. Eeldusel, et tooted on laos saadaval, kestab tellimuse kohaletoimetamine pakiautomaati või kliendi postiaadressile tavaliselt 7-9 tööpäeva. Valida võib ka Klikka & Tule järele teenuse, mille puhul komplekteeritakse need tooted, mis tellimishetkel kaupluses saadaval on. Klikka & Tule Järele lahendust valides palume arvesse võtta kaupluse lahtiolekuaegu. Juhul, kui tellimust ei ole võimalik täielikult komplekteerida, teavitame sellest SMS teel. NB!Kui tellimus on komplekteeritud ja järeletulemiseks valmis teavitame sellest SMS teel. Klikka & Tule järele tellimused on kauplusest kättesaadavad minimaalselt 3 tunni pärast.
Erimõõdus aknakatete tellimuse täitmise tähtaeg on 4-5 nädalat.
Juhul, kui tellimuse kohaletoimetamine ei ole toimunud sobiva ajavahemiku raames, on kliendil õigus tellimus tühistada. Kui teie tellimus hilineb, soovitame võtta ühendust meie klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee.
Me ei vastuta hilinenud saadetistega seoses tekkinud ebameeldivuste pärast. Toimetame tellimusi kohale ainult Eesti Vabariigi piires. Juhul, kui osa tellitud toodetest ei ole kesklaos saadaval, saadame teile vaid osa tellitud toodetest ja hüvitame teile puuduvad tooted. Juhul, kui teil on õigus saada tasuta kohaletoimetamine (üle 100 € tellimused) ja osa toodetest teile hüvitatakse, siis loomulikult ei nõua me teilt transpordikulu. Teavitame teid, kui teie tellimus on jagatud mitmesse erinevasse saadetisse.
Klient peab kaubale järele tulles esitama kehtiva isikut tõendava dokumendi (pass või ID- kaart). Pane tähele, et kauplusesse volitusega järele tulev klient peab esitama volituskirja, millel on näha tellimuse number, volitatu nimi ja isikukood. Lisaks veel ka kliendi nimi ja isikukood, kuupäev ning volituse andja allkiri. Lisaks peab volitatu esitama kaubale järele tulles kehtiva isikut tõendava dokumendi.
8. Transpordikulu
Pakume teile tasuta* kohaletoimetamist, kui valite tellimusele järeletulemise kohaks kaupluse. Samuti on tellimuse kohaletoimetamine pakiautomaati tasuta juhul, kui olete e-poodi sisse logitud püsiklient ja tellimuse maksumus on suurem kui 60.00 eurot. Tellimuse toimetamine pakiautomaati registreerumata kliendile on on tasuta, kui tellimuse maksumus on suurem kui 100.00 eurot. Eelpool nimetatutest väiksema tellimuse maksumuse puhul on kohaletoimetamise tasu pakiautomaati 3,99 € (koos käibemaksuga) ja kullerteenusega kohaletoimetamisel 9,95 € (koos käibemaksuga). Raskete toodete, näiteks nagu mööbli** kohaletoimetamine kullerteenusega maksab 69,95 € (koos käibemaksuga).
Suure mööbli, mille kohaletoimetamise tähtajaks on märgitud 4-7 tööpäeva, kohaletoimetamise tasu arvestatakse veebopoe kassas peale sihtnumbri sisestamist. Suure mööbli kohaletoimetaja on logistikaettevõte ColliCare ning kohaletoimetamise hind on alates 9,95 eurot.
Erimõõdus aknakatted - kohaletoimetamine kauplusesse tasuta. Kohaletoimetamine personaalsele aadressile 30 eurot, sõltumata tellitud tootest.
*Välja arvatud keskmise suurusega mööbel ja suured vaibad. Kohaletoimetamine kauplusesse maksab 9,90 eur. Kohaletoimetamise tasu 9,90 eur ei ole tagastatav toodete tagastamisel.
**Välja arvatud aiatoolid Vital, Vitality, Vitalina, tool Lia ning suured vaibad. Neid tooteid on võimalik tellida kauplusesse.
9. Saadetiste hoiustamine ja pakid, millele ei ole järele tuldud
Sinu pakk ootab sind 7 päeva. Kui te antud aja jooksul pakile järgi ei tule, kohustute tasuma 15€ paki tagasisaatmis- ja käsitluskulude katteks. Kojukande puhul tuuakse pakk päeva raames koju, vajadusel tehakse seda kahel korral, enne kui pakk saatjale tagastatakse.
Hoiustame saadetist teie valitud pakiautomaadis 7 päeva. Kauplusesse tarnitud saadetist hoiustame 14 päeva. Koju kättetoimetatud saadetisi tarnitakse kliendile vajadusel 2 korral enne nende tagastamist saatjale. Järele tulemata postisaadetiste eest kohustub klient tasuma 15 € (koos käibemaksuga) ja kauplusesse tarnitud saadetiste eest kohustub klient tasuma 10 € (koos käibemaksuga) tagasisaatmis- ja käsitluskulude katteks. Summa tasutakse sama makseviisi kaudu, millega tasuti tellimuse eest. Kui klient loobub ostust peale tellimuse väljasaatmist kesklaost, tuleks kliendil saadetisele järgi minna ning tagastada see tagastamisjuhise järgi. Nii ei registreerita tellimust saadetiseks, millele ei ole järgi tuldud ja klient väldib ülalmainitud rahalist kulu vastavalt 15 eurot või 10 eurot.
10. Tarnimisel tekkinud kahjustused
Vastutame tarne ajal tekkinud kahjustuste või kadumaläinud saadetise eest. Juhul, kui soovite tellimuse meile tagastada, vastutate tagastamise eest ise.
Suure mööbli, mille tarneajakas on märgitud 4-7 tööpäeva, puhul tuleb kättesaamisel üle kontrollida nii pakend kui tellitud toode ning ilmnenud defektid tuleb märkida koheselt kirjalikult autojuhile jäävale saatelehele.
11. Vahetus ja tagastusõigus
Tellitud tooteid, välja arvatud erimõõdus tellimustooted ja suur mööbel on võimalik tagastada 30 päeva jooksul alates sellest hetkest, kui olete tellimuse kätte saaanud. Tooteid on võimalik vahetada kaupluses või tagastada need postiga (tagastamistasu 6,90) ning teha uus tellimus. Teil on õigus müügipakend avada (ei kehti tekkidele ja patjadele ning voodipesudele*), kuid tagastatav toode peab olema kasutamata ja puhas ning tagastamine on võimalik ainult originaalpakendis, mis on rikkumata ning terve.
Kui kõik tooted tagastatakse ostja poolt kahjustamata, tagastatakse kogu tellimuse summa sisaldades ka transpordikulusid. Veebipoest tellitud tooted saab tagastada Hemtexi kauplusesse.
NB! Suurte toodete, näiteks keskmise suurusega mööbli ja suurte vaipade (al.160 cm) tagastamine on võimalik 14 ööpäeva jooksul VAID Kristiine keskuse Hemtexi kauplusesse, Tallinnas Endla 45.
Suurt mööblit, mille kohaletoimetamise tähtajaks on märgitud 4-7 tööpäeva (näiteks diivanid ja voodid), saab tagastada vaid kesklattu. Tagastusega seotud transpordikulud tasub klient ning see ei kuulu hüvitamisele. Suure mööbli tagastuse korraldamiseks tuleb kirjutada klienditoe emaili aadresile klienditugi@hemtex.ee.
Vahetus- ja tagastamisõigus algab päevast, mil olete tellimuse kätte saanud.
Erimõõdus aknakatted - erimõõdus aknakatted valmistatakse vastavalt antud mõõtudele ning on unikaalsed. Seetõttu ei laiene tellimusest taganemise õigus erimõõdus valmistatud toodetele. Kui tellimus on vormistatud edastatakse sisestatud mõõdud automaatselt toote valmistajale ning seetõttu ei ole võimalik tellimust enam tühistada ega muuta selle esitamise hetkest alates. Palume olla tähelepanelikud mõõtude võtmisel ning vajadusel pöörduda abi ja nõuannete saamiseks meie kauplustesse või saata email klienditoe aadressile klienditugi@hemtex.ee.
Tagastamine postiga
Kui soovite tooteid postiga tagastada, võtke ühendust meie klienditeenindusega klienditugi@hemtex.ee. Tagastamistasu (6,90€) arvestatakse maha tagastatava kauba hinnast.
Klienditeenindus saadab teile tagastamiskviitungi ja aadressikleepsu. Tagastage tooted nende originaalpakendis. Ostu maksumus hüvitatakse teile makse algse makseviisi järgi 14 tööpäeva jooksul.
Tagastamine kauplusesse
Kui tagastate toote või vahetate selle teise vastu, esitage kaupluses tagastades veebipoe tellimuskinnitus. Võtke kaasa ka toote originaalpakend. Klarna hüvitab teile makse algse makseviisi järgi 14 tööpäeva jooksul.
*Pange tähele, et hügieenilistel põhjustel peavad tagastatavad voodipesud, tekid ja padjad olema avamata pakendis.
12. Reklamatsioonid
Hemtex vastutab vealise või vale toote eest, saates teile uue toote või tagastades toodete ostusumma. Juhul, kui teile tagastatakse ostusumma, siis kasutatakse sama makseviisi, mida kasutati ostu sooritamisel. Kui märkate, et toode on katkine või defektiga, võtke koheselt ühendust klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee. Kui soovite tehingut tühistada, tagastatakse teile ostusumma 30 tööpäeva jooksul alates hetkest, mil Hemtex sai defektiga toote kätte.
Vealise või defektiga toote tagastamisel kauplusesse, esitage klienditeenindajale veebipoe tellimuskinnitus.
Kui müügilepingu osas tekib erimeelsus ja seda ei ole võimalik kokkuleppe teel lahendada, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaitluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada veebipoe ja ostja vahel sõlmitud lepingust tekkinud vaidlusi.
13. Isikuandmete käsitlemine
Hemtex kasutab teie antud isikuandmeid Eestis kehtivate seaduste järgi. Loe isikuandmete kasutamise kohta täpsemalt siit. Kui soovite enda isikuandmete kasutamist vastavalt isikuandmete kaitse seadusele piirata, meil ei ole pruugi olla võimalik nende isikuandmete põhjal omi kohustusi täita.
14. Turvalisus
Kõik maksetehingud sooritatakse veebipoes Klarna kaudu, millel on Payment Card Industry Data Security Standard, ehk PCI DSS turvalisussertifikaat (e. k andmete turvalisuse standard). Teil on alati õigus saada teavet salvestatud isikuandmete osas ning õigus paluda teabe eemaldamist või parandamist, kui need on valed või ei ole enam ajakohased. Võtke ühendust meie klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee
15. Eritingimused suurele mööblile, mille kohaletoimetamise tähtaeg on 4-7 tööpäeva.
Suure mööbli kohaletoimetamise aeg on üldjuhul 4-7 tööpäeva.
Baltikumis valmistatud suure mööbli kohaletoimetamiseks pakume logistikaettevõtte ColliCare poolt korraldatud transporti.
Mööbli kohaletoimetamise hind on alates 9,95. Hind muutub vastavalt tellitud mööbli suurusele ja kohaletoimetamise aadressile. Hind arvutatakse veebipoe kassas peale sihtnumbri sisestamist.
ColliCare pakub ka tarnelahendusena mööbli kojutoomist, tuppa toomine kliendi kaasabil, vastav valik on võimalik teha maksmisel veebipoe kassas.
Koheletoimetamise hind kuvatakse veebipoe kassas, kui lisate mööbli ostukorvi ning sisestate sihtnumbri, kuhu soovite mööbli tellida. Vajadusel võtke ühendust kaupluse või klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee
Tellimuse vastuvõtmine
Täpne info suure mööbli tarne kohta saadetakse emaili teel. ColliCare võtab tellimusse märgitud kontaktil alati ühendust enne toote kohaletoimetamist. Kohaletoimetatud tellimus tuleb kohe pärast kättesaamist üle kontrollida ning võimaliku tarnekahjustuse kohta tuleb esitada koheselt kirjalik kaebus tootega seotud saatelehele, mis jääb autojuhile.
Klikka ja Tule järele kohaletoimetamine kauplusesse
Kahjuks ei ole võimalik suure mööbli kategooriasse kuuluvaid esemeid tellida, kasutades Klikka ja Tule järele lahendust ning valida mööbli kättesaamise kohaks kauplust. Ka ei ole võimalik mööbli katergooriasse kuuluvaid tooteid toimetada pakiautomaati.
Tagastusõigus
Loodame, et olete rahul oma uue mööbliga, kuid vajadusel on võimalus tagastada toode 14 päeva jooksul alates kohaletoimetamisest. Taganemisest tuleb teada anda esimesel võimalusel pärast toote kättesaamist.
Kui soovite tagastada toote, võtke palun ühendust meie klienditenindusega emaili teel: klienditugi@hemtex.ee. Baltikumis valmistatud suurema mööbli kategooriasse kuuluvaid esemeid ei ole võimalik tagastada kauplusesse. Tagastusõigus kehtib toodetele, mis on originaalpakendis. Tagastusega seotud transpordi kulud kannab klient ning need ei kuulu hüvitamisele.
Tagastamisõigus annab õiguse tootega enne taganemisperioodi lõppu ilma lisakuludeta tutvuda. Kui toodet on testitud või kontrollitud samamoodi, nagu füüsilises kaupluses, on õigustatud ostuhinna tagastus. Kui toodet on kasutatud taganemisperioodi jooksul viisil, mis on toote väärtust kahandanud, tagastab Hemtex AB summa, millest on maha arvestatud kahanenud väärtus.
Tellimusest taganemiseks on aega 14 päeva, kuid kui olete saanud toote kätte ning soovite toote tagastada, tuleb see tagastada niipea kui võimalik.
Vahetage/tagastage suur mööbel ja suuremad tooted, saates need tagasi veebipoodi:
Hemtex.ee veebilehelt ostetud mööbli ja suuremate esmete tagastamisel kehtivad erireeglid. Kui tekib kahtlus, kuidas on konkreetne toode klasifitseeritd, võtke palun ühendust klienditoega, saates email aadressile: klienditugi@hemtex.ee. Suure mööbli tagastamisel tuleb tagastamisõiguse kasutamiseks võtta ühendust klienditoega, saates email aadressile: klienditugi@hemtex.ee.
Kaup tuleb tagastada originaalpakendis. Juhul, kui originaalpakend on kahjustunud tuleb tagada, et toode oleks transpordiks korralikult pakitud. Vedaja võib keelduda kauba vastuvõtmisest, mille pakend on defektne. Kõiki tagastatud esemeid kontrollitakse meie poolt kättesaamisel, et teha kindlaks kas on vajalik teha mahaarvamisi tagastatavast summast.
Kui tagastatud kaup on kahjustatud, originaalpakendita või ei näe välja kasutamata, arvestatakse tagastussummast maha järgmiselt:
Pakendi kahjustumine või originaalpakendi puudumine toob kaas tagastussumma vähenemise vähemalt 25%. Kui toode on kahjustatud või näeb välja kasutatud, arvestatakse tagastavast summast maha vähemalt 50%.
Lamedana tarnitud tooted (näiteks lauaplaat) ja kättesaamisel kliendi poolt kokku pandud toodete puhul arvestatakse maha vähemalt 50% algsest väärtusest.
Tagasimakse
Tagasimaksed tehakse sama makseviisi kasutades, mida kasutati ostu sooritamisel. Kõikide Hemtex.ee veebilehelt ostetud toodete puhul toimub tagastamine maksetavahendaja Klarna kaudu. Ka kauplusesse tagastatud kauba puhul tagastatakse summa tagastatud toote/toodete eest maksetevahendaja Klarna kaudu. Tagastuskinnitus saadetakse Klarna poolt 30 minuti jooksul pärast tagastamise vormistamist. Tagasimakse tehingu töötlemiseks võib kuluda kuni 14 tööpäeva.
Reklamatsioon
Võtke palun ühendust meie klienditoega emaili teel: klienditugi@hemtex.ee, kui soovite esitada reklamatsiooni seoses mööbliga. Lisage kirjale täpne pilt ja kirjeldus, mis põhjendab reklamatsiooni. NB! Kauplustel ei ole kahjuks võimalik anda nõu ja abi reklamatsiooni asjus.
16. Ületamatu takistus
Ületamatuks takistuseks nimetatakse ettevõtte mõjutusvõimaluste väljaspool olevat takistust, nt. töökonfliktid, personali haigestumine, ametnike otsused, transporditakistused ning ka ekspordikeeld. Sellistel juhtudel ei vastuta Hemtex eeltoodud põhjustest tingitud hilinemiste ja võimalike kahjude eest. Kui ületamatu takistus kestab kauem kui kaks kuud, on Hemtexil ja kliendil õigus tühistada tellimused kahjutasu nõudmata.
Kontaktid
Hemtex AB Eesti filiaal
Ettevõtte reg.nr 11372041
Estonia pst 9 Tallinn, Harjumaa 10143
Klienditeenindus:
klienditugi@hemtex.ee