Standardpakk SmartPOSTI pakiautomaati ainult 3,99

Veebipoe tingimused

Uuendatud 21.03.2025

Usaldusväärsus on meile oluline. Hooltseme selle eest, et meie veebipoes oleks võimalik julgelt ostelda. Soovime olla kindlad, et saate teha oma ostud lihtsatel ja selgetel tingimustel. Meie veebipoe tingimused on kirjeldatud allpool.Tellimusele kehtivad selle tegemise hetkel jõus olevad tingimused ning nendega tuleb tutvuda enne tellimuse vormistamist. Tingimustes võib esineda muudatusi, seetõttu on oluline nendega tutvuda vahetult enne tellimuse esitamist.

Meie veebipoes saab maksta turvaliselt pangakaardiga maksetevahendaja Klarna vahendusel.

Tagastusõigus on 30 päeva (välja arvatud tellimusena valmistatud erimõõdus tooted ja suur mööbel, mille tarnetähtajaks on märgitud 4-7 tööpäeva) ning toode/tooted on võimalik tagastada ka kauplusesse.

Suure mööbli (tarnetähaeg 4-7 tööpäeva) puhul on tagastamistähaeg 14 päeva ning tagastamine on võimalik ainult kesklattu.

Meie klientide isikuandmed on kaitstud ning me ei jaga neid kunagi kolmandate osapooltega.

Allpool on leitavad üldtingimused ning lisaks üldtingimustest erinevad suure mööbli eritingimused (punkt 15).

1. Üldist

Veebilehe www.hemtex.ee kogu sisu on autoriõigusega kaitstud ja kuulub ettevõttele Hemtex AB. Lehel võib leiduda linke teistele veebilehtedele, mille turvalisuse, sisu ega toimimise eest Hemtex AB ei vastuta. Kui Hemtex veebipoest tehtud tellimuse puhul ilmneb varguse või pettuse kahtlus, teavitame sellest alati politseid. Samuti jätab Hemtex endale õiguse tellimus tühistada, kui tekib põhjendatud kahtlus pettuse kohta. Kui klient esitab meile oma e-posti aadressi või telefoninumbri, annab ta nõusoleku saada neile kanalitele teavitusi, näiteks unustatud salasõna meeldetuletus või SMS tellimuse saabumise kohta. Loobudes uudiskirjadest, loobub klient ka õigustest saada püsikliendisoodustust ja -eeliseid.

2. Tootekirjeldus ja hinnad

Tagame, et kõik tooted oleksid meie veebipoes esitatud selgelt ja õigesti. Palume siiski arvestada, et ekraanil kuvatavad värvid võivad tegelikkusest erineda, kuna värvitooni võivad mõjutada seadme ja ekraani sätted. Üldjuhul on kõik veebilehel kuvatud tooted saadaval Hemtexi veebipoes. Kui toode on välja müüdud, kuvatakse selle kohta vastav märge. Hemtex jätab endale õiguse vigade tekkeks tootekirjeldustes või laoseisudes ning ei vastuta sellistest ebatäpsustest tulenevate võimalike tagajärgede eest.

3. Tootehinnangud

Soovime pakkuda oma klientidele võimalikult head ostukogemust. Seetõttu võime pärast ostu sooritamist saata sinu e-posti aadressile kutse tootehinnangu andmiseks. Tagasiside aitab meil parandada toodete kvaliteeti ja jagada teistele klientidele väärtuslikku teavet. Kui otsustad hinnangu anda, annad sellega ka nõusoleku oma tagasiside avaldamiseks meie veebilehel.

4. Hinnainfo

Kõik veebipoes kuvatud hinnad on toodud eurodes (EUR). Hemtex jätab endale õiguse hindade kuvamisel tekkida võivate vigade suhtes. Veebipoes esitatud hinnad ja tootevalik võivad erineda Hemtex füüsiliste kaupluste hindadest ja valikust.

Allahindlused kehtivad kuni soodushinnaga tooteid jätkub, välja arvatud juhul, kui toote juures on märgitud mõni muu kehtivusaeg.

5. Makseinfo

Veebipoes saab tasuda krediitkaardi või krediitkaardi omadustega deebetkaardiga (Visa, MasterCard).

Meie makselahenduste partner on Klarna. Seetõttu võime edastada tellija isikuandmed (nt kontakt- ja tellimusinfo) Klarnale, et võimaldada ostu sooritamist ja selle haldamist. Klarnale edastatud isikuandmeid töödeldakse vastavalt Klarna privaatsuspõhimõtetele.

Tutvu Klarna ostuteenuse tingimustega

Tutvu Klarna privaatsuspoliitikaga siin

Klarna ei saa kahjuks garanteerida, et kõik maksetaotlused saavad heakskiidu. Heakskiitmise protsess on automatiseeritud ja põhineb mitmetel hoolikalt läbi mõeldud, vastutustundlikel ja eetilistel teguritel. Otsust ei saa muuta ega mõjutada ei Klarna ega Hemtexi klienditeenindus.

Kui tellimuse vormistamine ei õnnestu (näiteks ei saabu tellimuse kinnituse number e-posti aadressile ühe tunni jooksul), vabastatakse maksebroneering automaatselt 24 tunni jooksul. Sõltuvalt kasutatud maksekaardi väljastanud panga sisepoliitikast võib raha jõudmine arvelduskontole võtta aega 1–14 tööpäeva.

Juhul, kui tekib küsimusi raha tagastuse kohta, soovitame turvalisuse kaalutlustel pöörduda isiklikult oma panga poole.

6. Arve koostamine ettevõttele

Ettevõttele arve koostamise soovist palume teada anda e-posti teel aadressil klienditugi@hemtex.ee, kui tellitud kaup on kohale jõudnud. Palume lisada e-kirjale ettevõtte rekvisiidid ning edasi saata tellimuse kinnituse e-kiri, milles on toodud kogu ostetud kauba info. Nende andmete alusel koostatakse nõuetekohane arve.

7. Kohaletoimetamine ja paki kättesaamine

Rootsi kesklaost välja saadetavaid tellimusi tarnib logistikaettevõte Posti Gruppi kuuluv SmartPOSTI. Eeldusel, et tooted on laos saadaval, kestab tellimuse kohaletoimetamine pakiautomaati või tellimusel esitatud postiaadressile tavaliselt 6 - 9 tööpäeva alates tellimuse väljastamise kuupäevast.

Valida võib ka Kliki & tule järele teenuse, mille puhul komplekteeritakse need tooted, mis tellimishetkel kaupluses saadaval on. Kliki & tule järele lahendust valides palume arvesse võtta kaupluse lahtiolekuaegu. Juhul, kui tellimust ei ole võimalik täielikult komplekteerida, teavitame sellest SMS teel. NB! Kui tellimus on komplekteeritud ja järeletulemiseks valmis teavitame sellest SMS teel. Kliki & Tule järele tellimused on kauplusest kättesaadavad minimaalselt 3 tunni pärast. PS. Seoses suurenenud tellimuste hulgaga on jõulupühade eelsel perioodil kauba komplekteerimise aeg pikem. Anname endast parima ja teavitame SMS-i teel, kui kaup on järeletulemiseks valmis.

Tellitavate erimõõdus aknakatete tellimuse täitmise tähtaeg on 4-5 nädalat.

Juhul, kui tellimuse kohaletoimetamine ei ole toimunud sobiva ajavahemiku raames, on kliendil õigus tellimus tühistada. Kui tellimus hilineb, soovitame võtta ühendust meie klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee.

Meie poolt saatmisega seonduvate viivituste tõttu tekkinud ebameeldivuste eest me ei vastuta.

Tellimusi saadame ainult Eesti Vabariigi piires.

Kui osa tellitud toodetest ei ole komplekteerimise hetkel saadaval, saadame välja olemasolevad tooted ning hüvitame puuduvad. 

Kui tellimus jaguneb mitmeks saadetiseks, teavitame sellest eraldi.

Kaubale järele tulles tuleb esitada kehtiv isikut tõendav dokument (pass või ID- kaart). Pane tähele, et kauplusesse volitusega järele tulev klient peab esitama volituskirja, millel on näha tellimuse number, volitatu nimi ja isikukood. Lisaks veel ka tellimuse esitanud kliendi nimi ja isikukood, kuupäev ning volituse andja allkiri. Lisaks peab volitatu esitama kaubale järele tulles oma kehtiva isikut tõendava dokumendi. 

8. Transpordikulu

Pakume tasuta* kohaletoimetamist, kui tellimusele järeletulemise kohaks on valitud kauplus. Samuti on tellimuse kohaletoimetamine SmartPOSTI pakiautomaati tasuta veebipoodi sisse logitud püsikliendile kui tellimuse maksumus on suurem kui 59.95 eurot. Eelpoolnimetatust väiksema tellimuse maksumuse puhul on kohaletoimetamise tasu SmartPOSTI pakiautomaati 3,99 € (koos käibemaksuga) ja kullerteenusega kohaletoimetamisel 9,95 € (koos käibemaksuga). Suuremõõtmeliste toodete, näiteks nagu mööbli** kohaletoimetamine kullerteenusega maksab 69,95 € (koos käibemaksuga).

Suure mööbli, mille kohaletoimetamise tähtajaks on märgitud 4-7 tööpäeva, kohaletoimetamise tasu arvestatakse veebipoe kassas peale sihtnumbri sisestamist. Suure mööbli kohaletoimetaja on logistikaettevõte ColliCare ning kohaletoimetamise hind on alates 9,95 eurot.

Tellitavad erimõõdus aknakatted - kohaletoimetamine kauplusesse tasuta. Kohaletoimetamine personaalsele aadressile 30,00 €, sõltumata tellitud tootest.

*Välja arvatud keskmise suurusega mööbel ja suured vaibad. Kohaletoimetamine kauplusesse maksab 9,90 eur. Kohaletoimetamise tasu 9,90 eur ei ole tagastatav toodete tagastamisel. 

**Välja arvatud aiatoolid Vital, Vitality, Vitalina, tool Lia ning suured vaibad. Neid tooteid on võimalik tellida kauplusesse.

9. Saadetiste hoiustamine ja pakid, millele ei ole järele tuldud

Pakiautomaati tellitud saadetis hoitakse automaadis 7 päeva.
Kui sellele ajavahemikul saadetisele järele ei tulda, tuleb tasuda 15,00 € (sis.KM) paki tagasisaatmise ja käsitluskulude katteks.

Kojukande puhul toimetatakse pakk sulle koju ning vajadusel tehakse kaks kättetoimetamiskatset. Kui pakk jääb ka siis kätte andmata, tagastatakse see saatjale.

Kauplusesse tarnitud saadetist hoiustame 14 päeva. Kauplusesse tarnitud saadetiste eest, millele ei ole järele tuldud 14 päeva jooksul, kohustub klient tasuma 10,00 € (koos käibemaksuga) tagasisaatmis- ja käsitluskulude katteks. Summa tasutakse sama makseviisi kaudu, millega tasuti tellimuse eest. Kui klient loobub ostust peale tellimuse väljasaatmist kesklaost, tuleb saadetisele järele minna ning tagastada see tagastamisjuhise järgi. Nii ei registreerita tellimust saadetiseks, millele ei ole järgi tuldud ning nii on võimalik vältida ülalmainitud rahalist kulu vastavalt 15,00 € või 10,00 €.

10. Tarnimisel tekkinud kahjustused

Vastutame tarne ajal tekkinud kahjustuste või kadumaläinud saadetise eest. 

Suure mööbli, mille tarneajakas on märgitud 4-7 tööpäeva, puhul tuleb kättesaamisel üle kontrollida nii pakend kui tellitud toode ning ilmnenud defektid tuleb märkida koheselt kirjalikult autojuhile jäävale saatelehele.

11. Vahetus ja tagastusõigus

Tellitud tooteid, välja arvatud tellitavad erimõõdus tooted ja suur mööbel on võimalik tagastada 30 päeva jooksul alates sellest hetkest, kui oled tellimuse kätte saaanud. Tooteid on võimalik vahetada kaupluses või tagastada need pakiautomaati (tagastamistasu 4,95 €) ning teha uus tellimus. Müügipakendi võib avada (ei kehti tekkidele ja patjadele ning voodipesule*), kuid tagastatav toode peab olema kasutamata ja puhas ning tagastamine on võimalik ainult originaalpakendis, mis on rikkumata ning terve.

Kui kõik tooted tagastatakse ostja poolt kahjustamata, tagastatakse kogu tellimuse summa sisaldades ka transpordikulusid. Veebipoest tellitud tooted saab tagastada Hemtexi kauplusesse. 

NB! Suurte toodete, näiteks keskmise suurusega mööbli ja suurte vaipade (al.160 cm) tagastamine on võimalik 14 ööpäeva jooksul VAID Kristiine keskuse Hemtexi kauplusesse, Tallinnas Endla 45.

Suurt mööblit, mille kohaletoimetamise tähtajaks on märgitud 4-7 tööpäeva (näiteks diivanid ja voodid), saab tagastada vaid kesklattu. Tagastusega seotud transpordikulud tasub klient ning see ei kuulu hüvitamisele. Suure mööbli tagastuse korraldamiseks tuleb kirjutada klienditoe emaili aadresile klienditugi@hemtex.ee.

Vahetus- ja tagastamisõigus algab päevast, mil oled tellimuse kätte saanud. 

Erimõõdus aknakatted - erimõõdus aknakatted valmistatakse vastavalt antud mõõtudele ning on unikaalsed. Seetõttu ei laiene tellimusest taganemise õigus erimõõdus valmistatud toodetele. Kui tellimus on vormistatud, edastatakse sisestatud mõõdud automaatselt toote valmistajale ning seetõttu ei ole võimalik tellimust enam tühistada ega muuta selle esitamise hetkest alates. Palume olla tähelepanelikud mõõtude võtmisel ning vajadusel pöörduda abi ja nõuannete saamiseks meie kauplustesse või saata email klienditoe aadressile klienditugi@hemtex.ee

Posti teel tagastamiseks tuleb esmalt registreerida tagastus veebiaadressil hemtex.ee/tagastamine. Pärast registreerimist saadetakse kood, mille alusel saab paki tagastada pakiautomaadis. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis.

Tagasimakse teostab Klarna 14 päeva jooksul alates tagastuse laekumisest samale makseviisile, mida kasutati ostu sooritamisel. Tagastuskulu 4,95 € arvestatakse tagasimaksest maha. Täiendavad tingimused suurte mööbliesemete tagastamiseks on toodud allpool.

Tagastamine kauplusesse
Kui soovid tagastada tellitud tooteid kauplusesse, siis liigu tagastamiseks lehele hemtex.ee/tagastamine. Pärast tagastuse registreerimist saadetakse sulle vöötkood, mida esitades on võimalik tagastus kaupluses vormistada. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis.

Tagasimakse teostab Klarna 14 päeva jooksul alates tagastuse laekumisest, samale makseviisile, mida kasutati ostu sooritamisel.

*Pane tähele, et hügieenilistel põhjustel peavad tagastatavad voodipesu, tekid ja padjad olema avamata pakendis.

12. Reklamatsioonid

Kui toode on juba kliendini jõudes defektne või katki, kompenseerib Hemtex vea, saates asemele uue toote või tagastades raha. Kui saadud pakendis on defektne või katkine toode, palume võtta ühendust klienditeenindusega e-posti aadressil klienditugi@hemtex.ee

Reklaamatsioonidega tegeleme igapäevaselt. Tavatingimustes võtab nende töötlemine mõned tööpäevad. Garanteerime, et hüvitame toote hinna hiljemalt 30 päeva jooksul pärast seda, kui oleme reklaamatsiooni kätte saanud ja selle põhjendatuks tunnistanud.

Vealise või defektiga toote tagastamisel kauplusesse, palume esitada klienditeenindajale veebipoe tellimuskinnitus. 

Kui müügilepingu osas tekib erimeelsus ja seda ei ole võimalik kokkuleppe teel lahendada, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaitluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada veebipoe ja ostja vahel sõlmitud lepingust tekkinud vaidlusi. 

13. Isikuandmete käsitlemine 

Hemtex kasutab teie antud isikuandmeid Eestis kehtivate seaduste järgi. Loe isikuandmete kasutamise kohta täpsemalt siit. Kui soovite enda isikuandmete kasutamist vastavalt isikuandmete kaitse seadusele piirata, meil ei ole pruugi olla võimalik nende isikuandmete põhjal omi kohustusi täita.

14. Turvalisus

Kõik maksetehingud sooritatakse veebipoes Klarna kaudu, millel on Payment Card Industry Data Security Standard, ehk PCI DSS turvalisussertifikaat (e. k andmete turvalisuse standard). Teil on alati õigus saada teavet salvestatud isikuandmete osas ning õigus paluda teabe eemaldamist või parandamist, kui need on valed või ei ole enam ajakohased. Võtke ühendust meie klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee

15. Eritingimused suurele mööblile, mille kohaletoimetamise tähtaeg on 4-7 tööpäeva.

Suure mööbli kohaletoimetamise aeg on üldjuhul 4-7 tööpäeva.

Baltikumis valmistatud suure mööbli kohaletoimetamiseks pakume logistikaettevõtte ColliCare poolt korraldatud transporti. 

Mööbli kohaletoimetamise hind on alates 9,95. Hind muutub vastavalt tellitud mööbli suurusele ja kohaletoimetamise aadressile. Hind arvutatakse veebipoe kassas peale sihtnumbri sisestamist.

ColliCare pakub ka tarnelahendusena mööbli kojutoomist, tuppa toomine kliendi kaasabil, vastav valik on võimalik teha maksmisel veebipoe kassas.

Koheletoimetamise hind kuvatakse veebipoe kassas, kui lisate mööbli ostukorvi ning sisestate sihtnumbri, kuhu soovite mööbli tellida. Vajadusel võtke ühendust kaupluse või klienditeenindusega: klienditugi@hemtex.ee

Tellimuse vastuvõtmine

Täpne info suure mööbli tarne kohta saadetakse emaili teel. ColliCare võtab tellimusse märgitud kontaktil alati ühendust enne toote kohaletoimetamist. Kohaletoimetatud tellimus tuleb kohe pärast kättesaamist üle kontrollida ning võimaliku tarnekahjustuse kohta tuleb esitada koheselt kirjalik kaebus tootega seotud saatelehele, mis jääb autojuhile.

Kliki ja Tule järele kohaletoimetamine kauplusesse 

Kahjuks ei ole võimalik suure mööbli kategooriasse kuuluvaid esemeid tellida, kasutades Kliki ja Tule järele lahendust ning valida mööbli kättesaamise kohaks kauplust. Ka ei ole võimalik mööbli katergooriasse kuuluvaid tooteid toimetada pakiautomaati.

Tagastusõigus 

Loodame, et olete rahul oma uue mööbliga, kuid vajadusel on võimalus tagastada toode 14 päeva jooksul alates kohaletoimetamisest. Taganemisest tuleb teada anda esimesel võimalusel pärast toote kättesaamist.

Kui soovite tagastada toote, võtke palun ühendust meie klienditenindusega emaili teel: klienditugi@hemtex.ee.  Baltikumis valmistatud suurema mööbli kategooriasse kuuluvaid esemeid ei ole võimalik tagastada kauplusesse. Tagastusõigus kehtib toodetele, mis on originaalpakendis. Tagastusega seotud transpordi kulud kannab klient ning need ei kuulu hüvitamisele.

Tagastamisõigus annab õiguse tootega enne taganemisperioodi lõppu ilma lisakuludeta tutvuda. Kui toodet on testitud või kontrollitud samamoodi, nagu füüsilises kaupluses, on õigustatud ostuhinna tagastus. Kui toodet on kasutatud taganemisperioodi jooksul viisil, mis on toote väärtust kahandanud, tagastab Hemtex AB summa, millest on maha arvestatud kahanenud väärtus.

Tellimusest taganemiseks on aega 14 päeva, kuid kui olete saanud toote kätte ning soovite toote tagastada, tuleb see tagastada niipea kui võimalik.

Vahetage/tagastage suur mööbel ja suuremad tooted, saates need tagasi veebipoodi:

Hemtex.ee veebilehelt ostetud mööbli ja suuremate esmete tagastamisel kehtivad erireeglid. Kui tekib kahtlus, kuidas on konkreetne toode klasifitseeritd, võtke palun ühendust klienditoega, saates email aadressile: klienditugi@hemtex.ee. Suure mööbli tagastamisel tuleb tagastamisõiguse kasutamiseks võtta ühendust klienditoega, saates email aadressile: klienditugi@hemtex.ee.  

Kaup tuleb tagastada originaalpakendis. Juhul, kui originaalpakend on kahjustunud tuleb tagada, et toode oleks transpordiks korralikult pakitud. Vedaja võib keelduda kauba vastuvõtmisest, mille pakend on defektne. Kõiki tagastatud esemeid kontrollitakse meie poolt kättesaamisel, et teha kindlaks kas on vajalik teha mahaarvamisi tagastatavast summast.

Kui tagastatud kaup on kahjustatud, originaalpakendita või ei näe välja kasutamata, arvestatakse tagastussummast maha järgmiselt:

Pakendi kahjustumine või originaalpakendi puudumine toob kaas tagastussumma vähenemise vähemalt 25%. Kui toode on kahjustatud või näeb välja kasutatud, arvestatakse tagastavast summast maha vähemalt 50%.

Lamedana tarnitud tooted (näiteks lauaplaat) ja kättesaamisel kliendi poolt kokku pandud toodete puhul arvestatakse maha vähemalt 50% algsest väärtusest.

Tagasimakse 

Tagasimaksed tehakse sama makseviisi kasutades, mida kasutati ostu sooritamisel. Kõikide Hemtex.ee veebilehelt ostetud toodete puhul toimub tagastamine maksetavahendaja Klarna kaudu. Ka kauplusesse tagastatud kauba puhul tagastatakse summa tagastatud toote/toodete eest maksetevahendaja Klarna kaudu. Tagastuskinnitus saadetakse Klarna poolt 30 minuti jooksul pärast tagastamise vormistamist. Tagasimakse tehingu töötlemiseks võib kuluda kuni 14 tööpäeva.

Reklamatsioon 

Võtke palun ühendust meie klienditoega emaili teel: klienditugi@hemtex.ee, kui soovite esitada reklamatsiooni seoses mööbliga. Lisage kirjale täpne pilt ja kirjeldus, mis põhjendab reklamatsiooni. NB! Kauplustel ei ole kahjuks võimalik anda nõu ja abi reklamatsiooni asjus. 

 

16. Ületamatu takistus 

Ületamatuks takistuseks nimetatakse ettevõtte mõjutusvõimaluste väljaspool olevat takistust, nt. töökonfliktid, personali haigestumine, ametnike otsused, transporditakistused ning ka ekspordikeeld. Sellistel juhtudel ei vastuta Hemtex eeltoodud põhjustest tingitud hilinemiste ja võimalike kahjude eest. Kui ületamatu takistus kestab kauem kui kaks kuud, on Hemtexil ja kliendil õigus tühistada tellimused kahjutasu nõudmata.  

Kontaktid

Hemtex AB Eesti filiaal
Ettevõtte reg.nr 11372041
Estonia pst 9 Tallinn, Harjumaa 10143


Klienditeenindus:
klienditugi@hemtex.ee

 

Meie klientide tagasiside

Kliendisõbralik ja abivalmis teenindus!

LT
2025-03-13

Väga ilusad ja kvaliteetsed asjad, hea teenindus!

Ingrid
2025-02-26

Teenus oli suurepärane, pakk jõudis kohale ruttu ning oli väga hästi pakendatud, käeavaga kilekotti.

Elle T
2025-02-22

Väga hea hinnaga kvaliteetsed tooted, palju püsikliendi pakkumisi. Väga sõbralikud ja abivalmis müüjad.

LiisJ
2025-02-07

Professionaalsed teenindajad.

Vally
2025-01-10

Väga sõbralik klienditeenindus ja mugav ostukogemus.

Jecika M
2025-01-04

Väga meeldiv teenindus.

Urve T
2025-01-02

Väga sõbralik teenindus ja abivalmid.

Eve L
2024-12-17

odavmüük, hea kvaliteet, kiire tarne

Iia L
2024-12-15

Külastan tihti Nautica Keskuses asuvat poodi. Müüjad toredad ja alati abivalmis.

Carmen M
2024-12-13

lemmik veebipood

Caroliina L
2024-12-09

Kiire teenindus

Anneli
2024-12-03